I'm Kampung Boy

Assalamualaikum..

Ahhhhh... Aman dan damainye aku kat kampung nie.. Udara pon bersih, kiri kanan pon senyap tak bising cam kat bandar dulu... Kalu kat bandar dulu, wahhhhhhh binggit banggat sich telinga gue.. Ngak aman donk.. Di kampung juga yang aman banggat sich.. Haaaa kan da kuar seleng indonesia.. Kihkihkihkihkih..

Tapi memang siyes la aman damai tue tak yah cakap.. Memang aman pon.. Kat poli aku pon aman jugak.. sebab kat area felda kan.. Pastue banyak lak hutan hutan kat sekeliling poli.. hehehhehe...

tadi aku kene buang sabut kelape.. Banyak gak la. tangan aku sakit nie.. tapi alaaaaa orang kampung jugak.. malu la aku kalu anak orang kampung pon tak reti nak wat keje.. da buang sabut sume, aku kene wat keje laen lak... aku kene wat 1 tempat nak rebus daging lembu.. mak abah da beli daging banyak gak la untuk kiteorang sume.. wat pengetahuan sume, yang ada kat umah nie sekarang cume aku ngan adik aku je.. lelaki la.. aku tak ada adik perempuan... dia tue memang siyes RAJIN.. RAJIN sangat sangat.. sebab nye dia RAJIN KUAR RUMAH.. tapi PEMALAS WAT KEJE UMAH..

so nak tak nak.. keje mak aku suruh dia wat.. pindah kat aku... tak pasal pasal aku kene wat keje dia.. maen FUTSAL pandai.. bantu ORANG LAEN PANDAI... bantu keluarge PEMALAS pulak.. aduhhhhh.. kenape la aku dapat adik bongsu lelaki.. kan bagus kalu aku ada adik perempuan.. kompem banyak bantu keluarga.. adehhhhh...

okey la.. aku sibuk nie... nak pegi tengok daging rebus kat luar nie... see yaa

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh