Jangan Kenal Dengan Diri Nie

Assalamualaikum

Setiap orang yang kenal diri aku nie pasti akan terase sakit dan aku jugak akan rase sakit sebab korang kenal dengan aku...

Bukan nak merepek tapi nie realiti yang berlaku kat diri aku dengan orang kenal dengan diri aku.. Aku nie suke berkawan tapi aku berkawan ada had limit.. Limit paling lame aku berkawan 3 ari pas tue aku akan senyap.. Senyap sebab aku tak tau nak cakap ape lagi dengan dia..

Kebanyakkan kawan kawan aku sendiri la tak suke berkawan dengan aku.. Tengok muke jer aku da tau dyorang tak suke aku.. Ada jer gurl yang suke aku.. Tapi lame lame dia benci kat aku.. Aku tak tau la camner aku nak wat supaye aku nie teros pendiam.. Or tak wujud teros ek.. Kemane aku pegi,insyaallah akan ada insan sakit aty dengan aku...

Haaaa tue baru berkawan..belum yang kapel nie.. Kalu kawan pon kejap jer yang benci.. Yang kapel ngan aku nie agak agaknye camner lak..arghhhh.. Sume nie selalu sangat wat aku stress.. Tak boleh ker aku tak stress..aduhhh


Comments

aini_anis said…
kwn mcm tu, bkn kwn nmanya.. klu org tu btul2 ikhls, dy xkn smpai ke thp tu. awk cari la org yg mmng trima awk seadanya. klu dah kwn lma, xmustahil utk prslisihn fhm brlaku. so, don't give up to make frenz with others..

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh