Selamat Hari Raya Haji

Assalamualaikum..





wahhhhhhh... lip lap lip lap... kejap je dah Raya Haji kan...weeeeee.... Hari Raya Haji nie la ramai kadang kadang ramai orang suke amik kesempatan terutame nye di Makkah.. nak tau ape?? mesti la mendoakan sahabat sahabat mereke, keluarga mereke, seluruh umat Islam.. tapi jangan la kite wat buruk perangai kite nie.. ye la.. raya haji kan.. dapat daging free... hahahaha..opssss.. orang bandar dapat tak?? kami orang kampung dapat je daging free.. heheehe.. tapi tue pekare biasa bagi kami.. kan kan rakyat jelate yang dok kampung.. tapi nie tak bermakne aku amik kesempatan pon.. yang betol betol aku nak amik kesempatan Raya Haji kali nie ialah.. membace nie... 

Labbaikallahumma Labbaik... Labbaika Laa Syarikalaka LabbaikInnalhamda Wan Ni’mata...Laka Wal MulkLaa Syarikalak

"Aku memenuhi panggilanMu ya Allah aku memenuhi panggilanMu. Aku memenuhi panggilanMu tiada sekutu bagiMu aku memenuhi panggilanMu. Sesungguhnya pujian dan nikmat adalah milikMu begitu juga kerajaan tiada sekutu bagiMu"

lupe nak ucap kat sume yang balek kampung tue.. aty aty ek.. jangan ingat seronok dapat beraye kat kampung je tau.. tapi ingat la kat orang yang tersayang... waaaaaa... macam dalam iklan kat tepi jalan tue la... hahahhaa..

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA SEMUA... ;)