Terpulang Pada Awak



Assalamualaikum..


kali nie aku update nie untuk seseorang yang rajin membace blog aku nie.. dia blogger da lame aku kenal dan sekarang dia benar benar kot la tak suke pada aku... cume time susah je carik aku kan.. bile senang da tak ingat lagi pada aku..


F.. mungkin la abang tak kan kol mesej F lagi.. maksud abang maybe tak kan lagi... maybe gak la selame lamenye.. ye la kite same same blogger dan belajar di politeknik berlainan.. yela mungkin la pada F abang nie suke membebel kot bile kol or mesej F.. paling tepat abang suke sangat merepek ngan F kan. tapi sebenarnye abang da lame tak dengar sore F and tak dapat pon mesej dari F kan.. so sebab tue la abang kol F... nak dengar sore dia rindu kat abang ke tak kan.. tapi bad bad bad...



jawapan tetap same setiap kali kalu abang kol.. ingat lagi ape F cakap??

"owhhhhhhhh... abang ker??"
"nasib baek orang angkat tau, kalu tak?"
"owhhhhhh... ingatkan da abis tadi"



tue la jawapan F bagi kat abang kan setiap kali abang kol.. aiiii yooo... tak pe la.. abang paham... abang tak kan kol lagi k.. semoga F aman dan selese tanpe abang wat selame lamenye k... kalu susah.. carik Si Dia jer k.. jangan carik abang lagi k..

okey setakat tue je entry tentang F... pas nie blog EBML akan mulekan cerite baru without other people okey.. kalu ada tue, maknenye kawan special la tue okey.. tapi aku tak sebut lagi da name name orang lame macam F ngan moon tue lagi k.. lagipon moon da bertunang da pon.. dan dia da nak kawen da pon.. muda lagi.. baru 19taon.. tapi tue la namenye JODOH.. hehehehe...



Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks