Khas Untuk Kamu Blogger

Assalamualaikum...

Aku nak mintak tolong sangat sangat kat korang... Boleh tak korang jawab soklan aku kat bawah nie... Aku saje wat soklan nie sebab aku nak tengok ape korang rase bile ko berdendam... Haaaa... Nanti tak lame nanti aku akan update kan reason kenape aku tanye korang soklan nie... Tolong ek.... Pleaseeese

Soalan cepumas.. Ape yang korang dapat bile korang berdendam dengan orang?

1- bertumbuk
2- dapat duet
3- dipuji
4- pahale
5- dapat menyakitkn aty dia
6- dapat tegakkan keadilan
7- dapat pulaukan dia

#sile jawab ikut kate aty korang...


Comments

Azee Hana said…
macam yang nombor 5 je...haha
elyna mirsada said…
dpt rasa kepuasan..ehehe

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks