Nak Wat Ape Pulak Ek

Assalamualaikum...

akhirnye selesai sudah solat Aidil Adha.. wahhhhhh.. kali nie tak ramai la orang balek kampung kat kampung aku nie la.. tak tau la kenape.. tapi kali nie tak macam raye haji taon sebelum nie.. kalu raye haji je... pehhhhhh full beb.. tapi kali nie.. tak ramai pulak...

by da way... tak kesah pon sebenarnye... yang kesah sangat tadi raye kali nie sebab tak ramai orang balek ke kampung.. hehehehe..

wahhhhhh.. tadi mulut akak aku masin gile.. dia suruh sapu kat beranda... aku cakap la kejap sebab aku nak update blog.. huhhhh tak sampai 2 minit aku pegang laptop nie, kejap je ada orang datang.. tapi member member aku la..

lame kot tak jumpe diorang.. tapi diorang sume tak berubah pon.. yang berubah nye 1 jer.. diorang da makin tinggi.. hahahha.. aku je ketot lagi.. hahahahhaa...

ehhhhh.. akak aku yang sulong baru sampai nie.. aku out dulu ek.. kang tak pasal pasal aku kene membebel lak.. adehhhhhh...

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh