Antara Tilam Dan Lantai

VS


Bile kite nak tidur, of course laaa kita akan mencari tilam kan.. tak dapat tilam yang empuk, tapi dapat tilam yang sedang sedang pon jadi laaa kan.. Sebab boleh tidur lena nanti.. betol tak.. Tapi andai kata korang diberi pilihan untuk tidur, korang pilih tilam ke lantai?? mesti laa tilam kan.. soalan bodoh kan.. hahaha.. tapi kalau aku, aku akan pilih lantai.. sebab aku suke tidur atas lantai.. hehehehe..

Aku ada reason aku kenape aku pilih lantai daripada tilam.. first aku pilih lantai sebab bile tidur atas lantai, aku akan dapat tidur secukup nye walaupon 2 jam saje.. kadang 30 minit je tidur pon da puas da.. tak caya ke?? 30 minit ibarat aku tidur seperti 2 jam.. 2 jam pulak macam tidur 8 jam aku tidur.. puas memang puas.. kalau aku nak senang bangun sahur, tidur lantai je le.. kompem senang bangun.. itu aku.. bagi yang tak penah atau tak biasa tidur atas lantai, korang akan rase sakit badan.. lagi lagi tulang belakang korang.. sebab nye korang da biasa sangat tidur atas tilam.. itu laa yang buatkan korang sakit sakit badan tue.. kalau tak caye, cuba laaa.. hehehehe..

second reason aku sebab suhu badan aku nie berlainan daripada orang.. 4 penjuru tapak aku sentiasa rase panas.. tapak tangan dan tapak kaki laa.. aku tak boleh rase suhu panas atas tilam sebab bile panas, suhu atas tapak kaki dan tangan aku akan bertambah panas.. then mula la rase rimas gile.. sorry laaa.. nie bukan mengedik, tapi nie laa realiti diri aku.. tapi best jugak bile tapak tangan dan kaki nie rase panas.. sebab bile orang sejuk, aku pulak rase suam suam.. hehehehe..

tue laa reason kenape aku suke gile tidur atas lantai.. aku suke tidur atas lantai nie sejak sekolah lagi.. sebab aku nie ada tabiat suke tidur puas, bile tidur tak puas, aku selalu lewat ke sekolah.. nak bangun pon payah.. jadi aku jumpe solution nye.. dan kesan nye, aku selalu sampai ke sekolah on time.. yang lewat tue, bukan salah aku.. tapi salah minyak motor aku.. sebab cepat abis.. hehehe.. dan sekarang, kesan tidur atas lantai, aku nak bangun sahur pon senang.. lepas sahur tue, langsung tak rase mengantuk langsung.. kalau rase mengantuk jugak, mengaji laa.. Insyaallah, hilang la rase mengantuk tue nanti.. hehehehe..

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks