Sakit Mata Tengok Si Gemuk



Sungguh aku sangat terase dengan ayat "SI GEMUK".. ape ingat ayat nie aku tak terase ke?? aku cepat gile terase dengan orang paling dekat dengan aku.. dengan kawan tue, aku boleh lagi maafkan laaa.. yang aku tak boleh tahan nye orang yang mengatakan orang yang da jadi sebahagian daripada family aku.. sape tue dirahsiakan.. tapi serius aku terase..

aku tak benci dengan kalau orang kate dia tak suke si gemuk.. tapi aku sakit hati kalau orang gune bahase sinis dengan aku cakap dia sakit mata tengok si gemuk.. wahhhhh.. yeeee aku tau dia kurus... sangat kurus.. ingat aku tak cube nak menguruskan badan ke?? aku jadi macam nie pon sebab sakit.. aku tak pernah nak amik ubat menguruskan badan sebab aku tak suke amik cara mudah.. aku nak cara susah dengan senaman.. aku nak bersenaman.. tapi kalau ada gangguan, macam mane aku nak senam.. kang cakap aku bukan bukan pulak.. aduhhhhhh..

aku ada cara aku nak menguruskan badan.. tapi aku tengok sekarang nie, macam tak boleh je aku nak kuruskan badan.. boleh tue boleh.. tapi aku buat mase kat tempat keje laaa.. aku bekerje keras sebab aku nak pengalaman dan banyak berjalan.. bior lemak nie terbakar sikit.. tapi kadang bile orang tue cakap dengan aku pergi buat senaman, aku cakap dalam hati, kang aku kuar kang, dia cakap aku malas nak buat keje pulak.. aduhhhhhh.. sakit pulak hati aku.. tapi aku kene bersabar.. sebab aku hanye menumpang dalam rumah dia.. tapi serius, aku nak keluar daripada rumah dia dan buat project kurus aku.. tapi bile laaa aku dapat buat ek??? emmmm ;'(

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh