Her Eyes Make Me Remember Someone



Entah kenape bile aku tengok mata artis nie, aku tiba tiba teringat tentang seseorang yang sangat aku sayang mase belajar dulu.. Seseorang yang mengaku dia orang Singapore dan anak orang kaya.. Tapi dia sebenarnye menipu aku je. Dia bukan dari Singapore tapi dari Melake.. Walaupon dia sering menipu aku tapi aku tak kesah sebab dulu aku sangat sayangkan dia.. Dia orang pertame yang aku perkenalkan pada family aku..

Dia lagi montel daripada aku.. Dia jugak tak reti membaca Al-Quran walaupon dia seorang Islam.. Aku sayangkan dia dulu sebab aku simpan hajat nak kahwin dengan dia dan mengajar dia mengaji.. Aku jugak simpan hajat nak berkahwin dengan dia di Mekah.. Tapi malang, hubungan aku dengan dia kekal 2 tahun.. Dia laa gadis paling lame aku bercinte.. tak pernah aku couple lebih dari 6 bulan melainkan dia 2 tahun.. hehehe..

Hari hari bile call dia, aku sering ajar dia mengaji.. Al-Fatihah, Surah 4 Kul, berzikir dan macam macam lagi.. aku kekal dengan dia sebab tue laa.. tapi aku putus dengan dia sebab dia sering upload gamba lelaki.. bukan 1 lelaki je.. tapi ramai gile lelaki.. sampai laa dia buat status dengan lelaki tue.. tue yang buatkan aku putus hubungan dengan dia.. Aku harap someday akan ada lelaki lebih baik daripada aku akan ajar dia tentang Islam dan mengaji.. Hehehe..

Tapi serius laa... dia memang ada mate macam artis K-Pop tue... aku suke tengok mate dia.. Bile buat video call, aku suke tengok mate dia.. comel sangat.. dia ada mata macam tue tanpa makeup pon.. ada makeup memang nampak lagi comel.. tapi tanpa makeup, aku suke tengok mate dia tue.. serius aku suke beb.. tapi sayang.. itu dulu.. hehehe..

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks