Waktu Rehat Aku



Selalu nye bile orang pergi rehat, diorang akan guna masa tue untuk berjalan.. pergi sana sini.. ada jugak yang pandai guna masa.. macam aku nie, bile waktu rehat, tak kira kat mana jua aku bekerja, aku mesti akan cari masjid untuk tunaikan waktu solat.. kemudian aku akan menghabiskan masa aku kat sane.. tengok laaa ape yang aku nak buat.. hehehe..

Disebabkan aku cuma pergi 1 tempat saje setiap kali waktu rehat, sume orang dalam office aku masak dengan perangai aku.. Bukan aku tak suke berjalan jalan.. tapi kalau aku jalan jalan, aku rase macam buang masa je.. lebih baik aku habiskan masa aku dengan membaca Al-Quran.. itu kan lebih baik buat aku.. lagipon mak ayah aku pesan kat aku, kalau tak tau nak buat apa bile ada masa lapang, mengaji laa, berzikir ke.. dapat laa pahala jugak.. 

okey laaa.. aku nak pegi masak.. ada lagi setengah jam je lagi, aku nak pegi masak untuk berbuka jap.. moga moga aku dapat lepaskan stress aku dalam memasak aku nanti.. hehehe.. assalamualaikum..

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh