Jangan Main Masa Keje



Bile ada keje, aku paling pantang gile bile buat keje, orang main main henset sebelah aku.. keje tue da laa nak kene siap awal.. boleh pulak dia main henset sebelah aku.. bile tak siap keje, orang tak serbu dia, tapi orang cari aku pulak tue.. aduhhhhhh... tension gile.. nak marah, tapi aku tak boleh.. bukan apa, aku da tak boleh nak marah orang lagi.. lagi lagi seorang perempuan sebab aku ada prinsip yang aku pegang sejak berzaman lagi.. huhu..

aku tak marah diorang nak main mesej dengan pakwe diorang.. aku tak jelez dengan diorang pun.. tapi aku marah gile, keje depan mata banyak nie, boleh pulak mesej mesej pakwe dia.. kalau sorang yang main mesej tue tak pe la jugak.. ini 2 orang yang main mesej... keje customer ada 2 ribu keping sampul raya.. nak hantar ari nie.. tapi diorang buat keje lambat lambat.. last last aku kene buat keje diorang.. tak sampai 200 keping, diorang cakap penat.. aku punye la banyak keje buat, angkat barang, bantu customer, print banner and potong sticker tue pon still okey lagi.. diorang aku bagi 2000 keping sampul raya pun tak siap.. last last aku tolong diorang, hampir 1000 lebih aku buat.. gam, potong dan lipat sampul raya tue non-stop aku buat.. tue pon buat sorang.. diorang tak puasa, siap boleh makan minum pun masih letih lagi.. adessss.. tension betol bile buat keje dengan perempuan nie.. tension tension.. hope korang lagi rajin daripada diorang.. jangan wajah cantik je, tapi buat keje pun tak reti.. nie baru keje di tempat keje.. kalau kat rumah tue, aku tak tau laa macam mane kan.. nak kawen, kene reti buat keje rumah.. tak kira lelaki ataupun perempuan.. okey.. hehehe.. ;) Assalamualaikum..

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

First Day At New Place ^u^