Edisi Merepek!!! Balik Rumah

Assalamualaikum

ari nie aku nak balek umah..semalam nak balek tak dapat...
geram gile..tapi salah aku gak
rugi gile semalam tak dapat balek..
kalu tak..conform aku tengah download software sekarang..
pas tue aku tengah update handphone..
weeeee..
tapi ape nak wat...
aku terima je la takdir aku nie..aiiiyoooo...
da la bilik aku duduk tue tengah kosong..
mane tak nye...
budak budak bilik aku da balek..
biase la budak junior..
aku pon junior gak tapi aku balek nie sebab urgent je..heheheh
adehhhhh...ari nie selere ilang abis la..
nak makan tadi pon rase nak muntah je...
aduhhhhhhhh...
ape la nak wat ari nie ek kalu da sampai umah nanti..
korang ada cadangan tak???
mesti ada kan..
bagi la sikit..hehehe

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh