Perlu ker ikut???

Assalamualaikum

ari nie bob nak cakap cakap sikit pasal si perokok nie..terutama budak budak masih DARJAH lagi nie...tak ke cian bob tengok diorang nie..
mane tak nye..bob da idup da nak dekat 20 ta0n da..tapi da banyak da bob tengok budak budak kecik merokok..
orang pertame sekali bob persalahkan BAPAK diorang..awat bapak lak kene??sebab bapak diorang la anak diorang merokok..


yela..da bapak merokok..takkan anak tak ikot bapak diorang merokok..lepas tue..bile anak diorang da mule merokok..si BAPAK nie pon cakap la

ko jangan merokok..ayah tak suke tengok ko merokok..membazirkan duet ayah mak je tau..

pandai betol si BAPAK tue cakap...kalu tak kerana bapak diorang suke merokok,tak kan anak dia nak merokok kot..cube la tunjuk contoh baek sikit...
  nape??ingat bob nie merokok ker??sorry la bro..wa tak merokok der...
haaa..nie ada lagi 1 bob benggang gile tengok si perokok nie..
si perokok nie..da tau nak merokok,tak yah la nak merokok depan orang tak merokok..bile dia dapat kanser pandai lak korang kate

cian nye aku tengok budak nie kene kanser payudara..sape la yang wat dia jadi macam tue..
 
OIT PEROKOK!!!!cube korang bayang kan orang yang kene kanser tue awek kesayangan korang..mak korang ker..adik beradik korang ker...
korang tak sayang diorang ker?? bile diorang sume kene kanser tue..korang nak salah kan sape lagi???orang luar??kawan korang??
sume tue tak gune la..conform la diorang kate macam nie..

weiii brader..diorang sakit bukan salah kiteorang..salah ko la...sape suruh ko merokok depan diorang..

tengok..ada ker diorang kate..

sorry la brader..kiteorang mintak ampun banyak banyak..kiteorang tak patut merokok depan bla bla bla

kalu sume tue da belaku...korang boleh wat per??nak menyesal??da tak gune da time tue..time tue pon orang pandang hine kat korang tau..sebab korang la diorang mati..
OITTT PEROKOK!!!walaupon korang tengah angin dengan pe yang bob katekan nie..bia bob tanye korang..dalam sebulan berape ringgit duet korang abis???
 singgit??2ringgit??
sorry la..memang bob tak caye..paling kurang pon dalam sebulan 50ringgit..kalu kurang tue,boleh caye gak la..sebab korang kongsi member..tue bob paham..
nie ada 1 fakta baek for perokok kot..
1. menyebarkan asap penyakit pada orang tak merokok
2. meng KAYA KAN orang kristian
3. boleh menjahanamkan bangsa sendiri
4. memperbanyakkan kanser kanser di dunia nie
5. melicinkan duet mak bapak/PTPTN/sumber sumber laen
6. dapat buang janin

kalu ada lagi tambah la..

sorry la..maybe korang tak merase lagi kot azab kalu korang da merokok nie..tapi kan kalu korang da kene..baru korang nak menyesalkan..
sorry la..time tue penyesalan mu tak dapat mengubah pape pon..kalu dapat pon...dapat habuk je..

bob tak marah korang nak hisap rokok banyak banyak nie..nak hisap banyak banyak,hisap la..no hal la bro..tapi bia la bertempat..
jangan menyebarkan penyakit pada orang laen..diorang yang merase kesakitan tue..korang tak merase pape..korang cume rase kesian je..tapi cube korang jadi diorang..per perasaan korang..
bia orang kate..

weiii bro..tak macho la tak hisap rokok nie

weiiii bro...lu tak nampak matang tau kalu tak hisap rokok nie

n so on

pada bob la..tue bukan cara nak nampak matang ke ape..ada cara dia..nak tau..KORANG KENE FIKIR MASE DEPAN KORANG TAPI BUKAN DI DUNIA TAPI DI AKHIRAT SANE..dengan cara tue..insyaallah..cepat la korang macho and matang cepat..

maaf..bob tau da banyak da syarikat syarikat di MALAYSIA nie da wat iklan untuk menginsafi perokok..tapi tak ada orang nak layan..betol kan..
tapi per yang bob cakap nie..bob nak korang insaf la..behenti la merokok..sebelum korang dapat azab dari korang merokok tue...
bob mintak maaf banyak banyak kalu ada yang sakit aty dengan ape yang bob cakapkan nie..tapi nie bukan sekadar untuk menginsafi diri bob nie..tapi untuk korang jugak..terutame yang merokok..