Lawak Lawak..hahaha

Asslamualaikum


 bob tengah tak boleh tido nie..
so tadi bob layan la 1 lawak nie
memang terbaik la lawak dia nie..
memang bob gelak sakan la..
serius la..
korang pon nak bace gak ker???
okey okey..
sebelum bace tue...
bob saran kat korang amik nafas panjang panjang 
kemudian lepas kan selow selow..
okey..
da ready sume??
jum bace

Ada seorang budak kecik, Boboi namanya umur dlm 4 thn. Dia nih memang gemar sangat kencing.
Mungkin pundi kencing dia longgar agaknya. Kadang-kadang tu pergi fun-fair ke, supermarket ke,
mana-manalah tempat yang ramai orang, kalau dia nak kencing ajer..sesuka hati dia jerit kat mak dia...
"mak..boboi nak kencing!!!".

Maka mak dia pon mencari jalan penyelesaian utk Boboi sebab mak nya malu dengan perangai Boboi nih
menjerit kat tempat yang ramai orang. Maka mak nyer pon kata kat Boboi,
"Boboi..lain kali kalau Boboi nak kencing, Boboi cakap nak nyanyi,ok?". Boboi pon mengangguk tanda paham.

Nak dijadikan cerita, satu hari mak Boboi ada outstation, jadi Boboi di hantar bermalam dengan neneknya.
Masa tuh dah agak malam, nenek pun dah terbaring penat setelah seharian melayan karenah Boboi.
Budak boboi nih bukan tau orang tua tuh penat ke tidak. Dia pun menjerit kat neneknya...
"Nenek...Boboi nak nyanyi!!".

Neneknya membalas "Dah malam nih,esok lah nyanyi, nanti orang rumah sebelah marah pulak boboi bising!",
terang nenek. Si boboi terus mendesak juga. Akhirnya neneknya pasrah...
"Um..yerlah..boboi.boboi nyanyi perlahan-lahan kat telinga nenek ye....."

mesti korang bleh agak ape yg berlaku seterusnya kan.. hihihihi


hahahhaa...
kan bob da cakap da..
mesti korang gelak sakan nye
hehehehe..
udah udah la bace tue
bob da agak da..
korang mesti bace banyak kali tue
hahahahahaha

 

Comments

Lai Qma said…
hahaha..
abesh la,,kcian sme neneknyerr..
bmkne lpasni kne ajar mggunkn bhse dgn bt0l pd kanak2..ngeeehehehe :D

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh