orang pakse,kenelah wat kan

Assalamualaikum

bob baru balek nie..
aiiiiiii...
sebenarnye bob tengah panas gile nie..
mane tak nye...
ADIK BOB wat hal dengan bob..
dia carik pasal dengan bob dalam kete tadi
memang cukup pantang gile bob tadi...
tau pe dia wat???
dia tumbuk muke bob da la kuat..
pas tue bob tumbuk muke dia..
balas same kuat la..
pas tue dia bising..
dia kate dia tak tumbuk kat muke bob pn..tibe tibe lak bob yang tumbuk muke dia dulu
pas tue dia gune siku tengkok bob...pehhh kuat gile la..
wat pengetahuan sume..
bob ada 1 je pantang kalu da bertumbuk nie..
pantang bob ialah
orang tumbuk ke sepak ke tampar ke terajang ke tapi kuat memang bob conform jadi setan abis..
bob pantang jadi setan nie..
jangan cakap adik bob je bob cakap berbise
tapi mak abah pon kene gak 
sebab nye
sebab diorang da menatang minyak penuh si BUDAK SETAN tue
sampaikan kesalahan dia
bob yang kene..
pe adik bob nak
sumenye dia dapat
tapi bob??satu hapak pon tak penah dapat.
pas tue bile bob beli pape je
sumenye jadi isu duet..
kononnye la bile duet bob abis
bob asik mintak kat mak abah..
mak abah tak tau
kat poli ari tue aku kebulur..
tak makan selame dua minggu..
bob minum air teh je..
memang sedeh la..
bile ingat sume nie...air mate bob tak henti henti mengalir tau
duet mak abah banyak abis kat adik bob tau
dulu dia masok sekolah teknik tak sampai pon 2 minggu..
pas tue dia kuar..
dia masok sekolah menenggah biase
pas tue dia nak lesen moto,abah bagi je..
tapi bob dulu..
mase form 4 dulu abah ada janji nak anta bob pegi amik lesen moto
last last abis belajar baru bob amik lesen moto
tue pon da bulan 8..
adik bob amik awal..
tapi bob amik lambat..
memang bob sedeh tau..
pas tue bile da abis spm
dia dapat uitm melake..
tapi sebulan je masok..
kat situ da abis seribu lebih..
tapi nape bob jadi mangse dipersalahkan..
asik asik bob jadi bandingan sume orang tau..
sebab tue idup bob nie kejam tau..
bob tak penah nak susah kan parent bob 
tapi nape bob yang asik kene..
dulu mase sekolah, bob tak penah bagi tau abah mak yang bob berhutang dengan orang tau
sebab moto bob rosak..
pas tue dekat 3 - 4 bulan bob tak makan pon
sebab nak bayar hutang..
bob sedeh tau..
air mate nie tak henti henti mengalir tau..
sedeh bile ingat sume tue..
sebab tue la bob tak nak balek umah setiap kali cuti..
bia je bob mati kelaparan kat poli
janji bob tak nak susah kan orang tau..
tapi nape idup bob nie telampau kejam..
NAPE!!!!!!!!!!
NAPE BOB YANG KENE??
NAPE BOB ASIK DI PERSALAHKAN
NAPE BOB!!!!!!!!
NAPE!!!!!!!
NAPE ASIK BOB JE YANG MENDERITE???
NAPE BOB YANG KENE
NAPE BOB ASIK DAPAT NASIB YANG MALANG
korang tak tau nape bob asik senyum
nape bob sendirian selalu
sebab bob tak nak orang amik tau kehidupan bob nie..
TAPI NAPE BOB JADI MANGSE KEBENCIAN??
NAPE ASIK BOB???
NAPE??????????????????????????????
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comments

mimie_za said…
rilex la bob..lumrah kehidupan..bersush2 dahulu bersenang2 kemudian.insyaallah..ingat allah..banyak2 bersabar ye..smile =)
mr bob said…
rilex???nape asik bob yang jadi mangse lepas geram..jangan kate bob kene marah je..bob pon penah kene tampar terajang dengan abah..aty nie da penoh luke tau..luke dari parent..luke dari member2 pn ramai..sakit aty nie cume Allah je tau..PEDIH tau..eishhh..rase macam nak killing someone je la...grrrr
she_ha said…
hek , lek eyh bob ,
nseb kte serupe la .. HAHA =='
mimie_za said…
apa pun..diorang kan mak n ayah bob..suma 2 da hikmah..
mr bob said…
emmmm.maybe gak.. ;(

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh