Bersih 3.0 Ape nie??

Assalamualaikum


Ya Allah.. sakit nye mate aku memandang.. sape boleh bagitau aku ape tue Bersih 3.0 nie haaaa??? ape tujuan demokrasi tue diadakan haaaaa?? weiiiiii.. tolong jangan bertindak secare bodoh boleh tak... kalu tak puas hati dengan kerajaan pon, tak kan nak serang orang sekeliling kot.. sampai ada yang cedere parah pulak tue..

hishhhhhhhhh... aku tak sokong mane mane pihak.. tak sokong Bersih tak sokong Kerajaan.. tapi kenape sampai nak cedere kan orang pulak... orang asing yang datang ke Malaysia pon ada yang kate Malaysia nie macam negara penganas je.. oitttt... Malaysia bukan ke negara yang aman damai.. kenape perlu belasah sini sane.. 

tolong la hentikan bende bodo tue.. tak boleh ke negara nie nak aman damai macam dulu.. sampai sume nak berperang pulak nie.. korang sume nak menghancurkan negara nie ke ape haaaaaa.... nak negara nie di jajah macam dulu ke?? ishhhhhhhhh... serabut betol la...

kalu korang nak tau kenape aku marah sangat nie.. korang tengok gamba gamba kat bawah tue.. nie la sebab kenape aku marah sangat dengan demokrasi tue... grrrrrrr....

= Seorang anggota polis yang cedera akibat dipukul para penyokong Perhimpunan Bersih 3.0 dipapah dari tempat kejadian selepas kereta polis yang dinaikinya dirosakkan dan diterbalikkan oleh pendemonstrasi berdekatan Kompleks Beli-Belah Sogo di sini hari ini. - UTUSAN =

Seorang jurukamera TV Al-Hijrah yang cedera akibat dirempuh oleh kumpulan penyokong Perhimpunan Bersih 3.0 menerima rawatan di HKL semasa merakam aksi pendemonstrasi merempuh sekatan polis di Dataran Merdeka di sini hari ini. - UTUSAN/ZAINI HUSIN =

Sekumpulan penyokong Perhimpunan Bersih 3.0 bertindak ganas dengan merosak dan menterbalikkan sebuah kereta polis ketika mereka mengadakan demonstrasi berdekatan Kompleks Beli-belah Sogo di sini hari ini. - UTUSAN =

PS: suda suda la demokrasi nie.. jangan la cederekan orang yang tak bersalah.. peliz la

Comments

Iqa Zulaika said…
teruknya, smpai mcm nie skali. ni ke yg di katakan perhimpunan bersih..
boleh menggugat ketenteraman awam..

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh