Penemuan Baru..Ketam Ungu

Assalamualaikum


Empat spesies baharu ketam yang berwarna ungu ditemui di kawasan terpencil di Kepulauan Palawan, Filipina, menurut kajian yang disiarkan dalam buletin The Raffles Bulletin of Zoology. Ketam itu ditemui oleh satu pasukan yang diketuai oleh penyelidik Hendrik Freitag dari Muzium Zoologi Senckenberg, Jerman.

- Hello...saya Ketam Ungu -

Menurut kajian yang disiarkan buletin itu, ketam tersebut bersembunyi dalam lubang tanah di tepi sungai. Ia kerap dijumpai di bawah batu dan akar pokok. Sekumpulan saintis mula melakukan penyelidikan tentang ketam di kawasan yang sama pada tahun 1980-an.

- hey..ape korang tengok tengok tue haaaaaa -

- wahhhhhhh...muaahahahahahha....seram tak muke aku nie..muaaahahahhaha -

- lalalallala..best nye mandi kat pantai tadi...lalalalalala -

- ahhhhhhh..licinnye batu aku nak mendaki nie..haiiiyaaaa -

- huh huh huh.. akhirnye sampai jugak aku..huh huh huh -

- syhhhhhh..senyap senyap..agak agak diorang nampak aku tak -

- ape korang nak dari rumah ATOK nie haaa.. tak tau bagi salam ker haaaa -

- wahhhhh hahahaha...banyak tak telur telur aku ni..hahahhahaha -

PS: hehehehe..sorry la..aku saje edit edit kat bawah gamba ketam nie..aku nampak kelakar lak tengok gaye gaye ketam nie..hehehehehhehhe..

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh