Berjage Hampir 24 Jam..Korang Boleh Ker??

Assalamualaikum


heheheehe...sorry la sape yang marah tue.. aku saje je wat tajuk tue.. yela pale aku nie macam nak pecah lak sebab lame sangat berjage...

semalam aku tetido lepas asar... pas tue aku terjage kul 12 tengah malam.. nak tido balek da tak boleh da.. so nak tak nak aku berjage je la selame sampai sekarang..

kalu ikutkan sekarang nie pale aku rase macam nak meletup sebab lame sangat berjage.. tapi nak tido sekarang tak boleh pulak sebab nak jage 5 waktu solat...

adehhhhhhhh... korang jangan la ikut aku nie.. boleh berjage selame 24 jam, tapi pasti kan korang amik la jugak mase rehat okey.. kalu tak nantu pale korang akan sakit macam aku nie.. malah lagi sakut dari ape yang aku rase nie kot..huhuhuu...

huhuhuhuhu...adehhhhhhhhhh..sakit nye pale aku..

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks