Penat Berjogging

pehhhhhh.. penat beb bejalan tadi.. niat nak sejuk kan hati.. tapi lain pulak jadi nye.. tibe tibe aku ubah niat nak berjogging.. haha.. almaklum laaa.. aku kan montel.. so aku nak kurus.. orang tak pandang aku bile aku gemok nie.. tapi kalau aku kurus pon, aku tetap dengan impian aku.. hehehe..

Aku mungkin tak kan cinta dulu.. aku akan penuhi impian aku dulu.. kemudian, dah ada moto rumah, aku nak kembara dulu.. sejuk kan diri sebelum aku bersiap sedia untuk berumah tangge beb.. tapi nie plan baru.. bukan betol betol lagi pon.. hehe.. okey laaaa.. balik balik je aku usik blog pulak ek.. aku nak tengok running man.. hehehe.. okey la.. Assalamualaikum..

*tue la motor impian aku.. hehehehehe..

posted from Bloggeroid

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh